wat is de goedkoopste oplossing voor houten vloerdelen voor op een zolderschuur?

Ik heb een zolder op een oude garage/schuur van +- 30m2
nu wil ik daar nieuwe houten vloerdelen op leggen,want oude is echt verrot.
Hoeven geen nieuwe te zijn.
wat zijn de goedkoopste oplossingen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Op mp kijken, daar worden regelmatig vloerdelen aangeboden, soms zelfs gratis als je de vloer eenzelfde uit komt halen,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet dat mensen soms als low-budgetvloer geperst plaat gebruiken en dat vervolgens lakken of schilderen. Of het heel lang houdt weet ik niet, maar het lijkt me zeker wel één van de goedkoopste oplossingen.